REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Na budowie nowej trasy tramwajowej przez Popowice powstaje nowe, zielone torowisko [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na budowie nowej trasy tramwajowej przez Popowice powstaje nowe, zielone torowisko [FILM + ZDJĘCIA]
Trwa realizacja pierwszego etapu budowy nowej trasy tramwajowej wzdłuż ul. Popowickiej, Starogroblowej – Długiej (od ul. Milenijnej do Jagiełły) wraz z przebudową wiaduktu nad ul. Długą i utworzeniem zintegrowanego węzła tramwajowo-kolejowego Wrocław Popowice oraz zaprojektowaniem i wybudowaniem przystanku kolejowego Wrocław Szczepin. Widać już tory, wiaty przystankowe oraz lampy oświetleniowe.
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje –  Ghelamco podsumowało 2023 rokartykuł
Pokaż artykuł
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje – Ghelamco podsumowało 2023 rok
Dla Ghelamco, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, 2023 rok był niezwykle ważny i obfitował w wiele wyzwań i sukcesów. W ubiegłym roku deweloper oddał do użytku dwa budynki biurowe w regionach: KREO w Krakowie i Craft w Katowicach, a także kontynuował budowę ultranowoczesnych i przyjaznych środowisku biurowców The Bridge i VIBE w Warszawie. Ghelamco zakończyło rok jedną z największych transakcji na polskim rynku nieruchomości w 2023 roku – sprzedażą wieży hotelowej w kompleksie The Warsaw HUB, a także skomercjalizowaniem większości powierzchni biurowej w VIBE.
Warszawa na trzecim miejscu pod względem aktywności najemców biurowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa na trzecim miejscu pod względem aktywności najemców biurowych w Europie
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowała pierwszy kwartał i trendy kształtujące sytuację na warszawskim rynku biur – w pierwszym kwartale tego roku Warszawa uplasowała się na trzecim miejscu pod względem popytu wśród największych europejskich lokalizacji biurowych. Aktualnie stolica wchodzi w etap renegocjacji umów najmu zawieranych w rekordowych latach 2018-2019. Innym pozytywnym aspektem jest też perspektywa rozpoczęcia budowy kilku inwestycji w centralnych strefach miasta. Jak zauważają eksperci Cushman & Wakefield, nowe projekty będą znajdować się pod największą presją na wzrost czynszów.
Niemcy, Polska i Francja liderami pod względem popytu na rynku magazynowym w UE [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Niemcy, Polska i Francja liderami pod względem popytu na rynku magazynowym w UE [RAPORT]
Według najnowszego raportu Newmark Polska „Rynek magazynowo-przemysłowy w Europie, I połowa 2024 r.”, europejski rynek magazynowy, pomimo obserwowanego spowolnienia aktywności najemców i deweloperów, nadal się rozwija i poszukuje nowego punktu równowagi. Zielone rozwiązania coraz odważniej wkraczają zarówno do obiektów magazynowych, jak i do operacji logistycznych. Pomimo wyzwań obserwowanych w sektorze nieruchomości magazynowych w całej Unii Europejskiej rynek ten ma przed sobą dobre perspektywy wzrostu, szczególnie w regionach dostosowujących się do nowych trendów, zarówno pod kątem potrzeb najemców, jak i nowych regulacji.
Archicom rozwija Sady nad Zieloną. Deweloper poszerza ofertę o ostatni etap projektu [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Archicom rozwija Sady nad Zieloną. Deweloper poszerza ofertę o ostatni etap projektu [WIZUALIZACJE]
W ciągu zaledwie trzech miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży mieszkań w II etapie osiedla Sady nad Zieloną, blisko połowa lokali znalazła swoich przyszłych mieszkańców. Bardzo duże zainteresowanie inwestycją na wrocławskim Księżu Wielkim sprawiło, że ogólnopolski deweloper już teraz uzupełnia ofertę o ostatnią fazę najbardziej kameralnego osiedla w swoim portfolio. Tym razem na nabywców czekają 122 mieszkania, położone u progu przyrody programu Natura 2000.
Bohema – Strefa Praga: Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Bohema – Strefa Praga: Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Okam Capital kontynuuje rewitalizację pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga. Rozległa powierzchnia wokół komina ma tętnić życiem. Stanowić będzie strefę aktywności, spotkań mieszkańców i ich gości, ale również wszystkich warszawiaków i przyjezdnych – a to wszystko w towarzystwie pięknej zieleni. Kształtowanie takich oaz jest odpowiedzią inwestora na trend betonowania miast.
Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga [FILM + WIZUALIZACJE]
Okam Capital kontynuuje rewitalizację pofabrycznych terenów na Pradze Północ w ramach inwestycji Bohema – Strefa Praga. Rozległa powierzchnia wokół komina ma tętnić życiem. Stanowić będzie strefę aktywności, spotkań mieszkańców i ich gości, ale również wszystkich warszawiaków i przyjezdnych – a to wszystko w towarzystwie pięknej zieleni. Kształtowanie takich oaz jest odpowiedzią inwestora na trend betonowania miast.
Park handlowy Mozaika Krotoszyn (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
Park handlowy Mozaika Krotoszyn (rozbudowa)
Krotoszyn, Chachalnia, Kobylińska 1
[Warszawa] Wola – dzielnica, która z brzydkiego kaczątka stała się łabędziemartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Wola – dzielnica, która z brzydkiego kaczątka stała się łabędziem
Wola to dzielnica, która budzi wśród nabywców mieszkań wiele emocji. Jedni kochają, inni nienawidzą....
REKLAMA